Refleksomierz / Batak
Zasada działa trenażera czasu reakcji
Refleksomierz ASUZU to bogactwo opcji programowych do treningu sportowców na zajęcia w szkole i imprezy oraz do rehabilitacji i ćwiczeń sensorycznych
Refleksomierz Model Tokio jest zaprojektowany tak, aby poprawić szybkość reakcji, koordynację wzrokową nie tylko użytkowników siłowni i klubów fitness, ale i także wspomagać pracę osób odpowiedzialnych za rehabilitacje. Urządzenie służy, także do monitorowaniu rozwoju dziecka pod względem szybkości reakcji i oddziaływania na bodźce świetlne.
Oprogramowanie w wersji rehabilitacyjnej sprawdza się przy wspomaganiu powrotu pacjentów do zdrowia. Dla sportowców trening refleksu na bataku zapewnia jednocześnie element dobrej zabawy, którego tak często brakuje w żmudnych planach treningowych.
Dubaj, grudzień 2024 - ścinaka z refleksomierzem ASUZU
Międzynarodowe targi FIWE w Warszawie
Wybierz typ oprogramowania SPORT & SZKOŁA lub REHABILITACYJNE
Oprogramowanie SPORT & SZKOŁA należy wybrać jeżeli trenażer czasu reakcji będzie przeznaczone do treningów sportowców lub do monitorowania rozwoju dziecka.
Oprogramowanie REHABILITACYJNE zalecane jest jeżeli urządzenie będzie wspomagało powrót pacjenta do zdrowia. Programy przeznaczone są do rehabilitacji dorosłych a w przypadku dzieci (tryb JUNIOR) do ćwiczeń sensorycznych i do ćwiczeń rehabilitacji ogólnej i po mózgowym porażeniu dziecięcym.


Refleksomierz jest zasilany nieszkodliwym dla człowieka niskim napięciem 12V. Nieważne czy to trening czy tryb zabawa dla dzieci, urządzenie jest zawsze bezpieczne. Proste w obsłudze programy treningowe, umożliwiają pomiar czasu reakcji. Trener lub lekarz w trybie pomiaru ma możliwość nastawić czas badania i czas podświetlenia przycisku w oczekiwaniu na reakcję badanej osoby w celu dokładnego badania lub diagnozy. Jako producent refleksomierzy / bataków przykładamy szczególną uwagę nie tylko do jakości ale przede wszystkim prostocie użytkowania bataka.
Dane techniczne i opis funkcji programu
Wymiary urządzenia:
- szerokość: 157 cm,
- wysokość: 190 cm,
- długość boku: 100 cm do zastosowania stacjonarnego lub 76cm do zastosowania mobilnego
Zasilanie:
- napięcie: 12V
- moc znamionowa: 12 Wat
- Wyświetlacz: Dotykowy 4,3 cala
Liczba przycisków: 12 sztuk.
Zawodnik ma możliwość wyboru jednego z trzech głównych programów gry:
Tryb STANDARD:
Najczęściej wybierany program na siłowni i w klubach fitness.
- należy nacisnąć jak najwięcej podświetlonych przycisków podczas trwania treningu,
- czas gry – 60 sekund, czas podświetlenia przycisku – 1 sekunda.
Tryb WŁASNY:
Zawodnik, trener lub lekarz ma możliwość samemu dokonać ustawień programu:
- czas treningu od 30 sekund do 5 minut,
- czas podświetlenia przycisku od 500 ms do 3 sekund.
Tryb PAMIĘCI:
Zadaniem trybu pamięci jest zwiększenie zdolności do zapamiętywania wraz z koordynacją ruchową:
- poziom łatwy: czas treningu – 60 sekund, podświetlenie – 3 sekundy, sekwencja – 20 zdarzeń,
- poziom średni: czas treningu – 52 sekundy, podświetlenie – 1,3 sekundy, sekwencja – 40 zdarzeń,
- poziom łatwy: czas treningu – 54 sekundy, podświetlenie – 0,9 sekundy, sekwencja – 60 zdarzeń,
- poziom geniusz: czas treningu – 56 sekund, podświetlenie – 0,7 sekundy, sekwencja – 80 zdarzeń.
Producent zastrzega, że wersje oprogramowania mogą nieznacznie się różnić w porównaniu z powyższym opisem, gdyż na bieżąco program jest udoskonalany na podstawie opinii użytkowników, opinii lekarzy i trenerów używających refleksomierza w codziennej praktyce.