Refleksomierz dla dzieci, symulator refleksu
Zasada działa trenażera czasu reakcji dla dzieci
Zabawa polega na naciśnięciu przycisku aktualnie podświetlonego. W jednym z trzech trybów treningu refleksu, gracz ma możliwość ustawienia czasu trwania zabawy lub badania jak i czasu podświetlenia przycisku.Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu prezentującego urządzenie w trakcie zabawy i treningu.
Refleksomierz model JUNIOR jest przeznaczony dla dzieci. Zaprojektowaliśmy go tak, aby uatrakcyjnić formę spędzania czasu lub powrót do zdrowia dla najmłodszych. Urządzenie służy, także do monitorowaniu rozwoju dziecka pod względem szybkości reakcji i oddziaływania na bodźce świetlne.
Ćwiczenia sensoryczne w 6 trybach, ćwiczenia rehabilitacyjne i rywalizacja z rówieśnikami, do tego dotykowy panel sterowania, pokonywanie własnych rekordów jest nie tylko świetną zabawą i czymś zupełnie innym i nowym dla dzieci, ale przed wszystkim zdrową formą spędzania wolnego czasu i powrotu do zdrowia.
Refleksomierz poza właściwościami rehabilitacyjnymi jest także nowoczesną i bardzo modną atrakcją dla pikników plenerowych, kinderbali, w salach zabaw, dzięki możliwości wynajmu ( refleksomierz wynajem ) lub zakupu urządzenia.
Wybierz typ oprogramowania SPORT & SZKOŁA lub REHABILITACYJNE
Oprogramowanie SPORT & SZKOŁA należy wybrać jeżeli urządzenie będzie przeznaczone do treningów małych sportowców lub do zabawy i badań tempa rozwoju dziecka w przedszkolu lub szkole.
Oprogramowanie REHABILITACYJNE zalecane jest jeżeli urządzenie będzie wspomagało powrót pacjenta do zdrowia. Programy przeznaczone są do ćwiczeń sensorycznych, do ćwiczeń po mózgowym porażeniu dziecięcym jaki i ogólnej rehabilitacji.
Symulator refleksu JUNIOR zasilany bezpiecznym napięciem 12V
Symulatory refleksu marki ASUZU są zasilane nieszkodliwym dla dzieci i dorosłych niskim napięciem 12V. Nieważne czy to trening ćwiczenia refleksu czy tryb zabawy dla dzieci, urządzenie jest zawsze bezpieczne. Proste w obsłudze programy do zabawy i treningu, umożliwiają pomiar czasu reakcji.
Urządzenie może także służyć do celów medycznych. Lekarz lub rehabilitant w trybie pomiaru ma możliwość nastawić czas badania i czas podświetlenia przycisku w oczekiwaniu na reakcję badanego dziecka. Refleksomierz może posłużyć także jako narzędzie do badania koordynacji ruchowej.
Jako producent przykładamy szczególną uwagę nie tylko do jakości ale przede wszystkim do prostoty użytkowania refleksomierza czasami zwanego batakiem dla dzieci. Na pewno posłuży jakoś świetne narzędzie do treningu czasu reakcji.
Dane techniczne i opis funkcji programu
Wymiary urządzenia:
- szerokość: 117 cm,
- wysokość: 145 cm,
- długość boku: 68 cm
Zasilanie:
- napięcie: 12V
- moc znamionowa: 12 Wat
- Wyświetlacz: Dotykowy 4,3 cala
Liczba przycisków: 8 sztuk.
Zawodnik ma możliwość wyboru jednego z trzech głównych programów gry:
Tryb STANDARD:
- należy nacisnąć jak najwięcej podświetlonych przycisków podczas trwania treningu,
- czas gry – 60 sekund, czas podświetlenia przycisku – 1 sekunda.
Na życzenie klienta możemy zmodyfikować ustawienia trybu standardowego.
Tryb WŁASNY:
Gracz, trener lub lekarz ma możliwość samemu dokonać ustawień programu:
- czas treningu od 30 sekund do 5 minut,
- czas podświetlenia przycisku od 500 ms do 3 sekund.
Tryb PAMIĘCI:
Zadaniem trybu pamięci jest zwiększenie zdolności do zapamiętywania wraz z koordynacją ruchową:
- poziom łatwy: czas treningu – 60 sekund, podświetlenie – 3 sekundy, sekwencja – 20 zdarzeń,
- poziom średni: czas treningu – 52 sekundy, podświetlenie – 1,3 sekundy, sekwencja – 40 zdarzeń,
- poziom łatwy: czas treningu – 54 sekundy, podświetlenie – 0,9 sekundy, sekwencja – 60 zdarzeń,
- poziom geniusz: czas treningu – 56 sekund, podświetlenie – 0,7 sekundy, sekwencja – 80 zdarzeń.
Producent zastrzega, że wersje oprogramowania mogą nieznacznie się różnić w porównaniu z powyższym opisem, gdyż na bieżąco program jest udoskonalany na podstawie opinii użytkowników w tym dzieci, opinii lekarzy i trenerów używających refleksomierza model JUNIOR w codziennej praktyce.