Skip to content

Refleksomierz dla dzieci, symulator refleksu.

Refleksomierz dla dzieci - model JUNIOR to świetna zabawa i trening w jednym oraz coś zupełnie innego i nowego na rynku.

Refleksomierz model JUNIOR jest przeznaczony dla dzieci. Zaprojektowaliśmy go tak, aby uatrakcyjnić  formę spędzania czasu dla najmłodszych.

Rywalizacja z rówieśnikami, dotykowy panel sterowania, pokonywanie własnych rekordów jest nie tylko świetną zabawą i czymś zupełnie innym i nowym dla dzieci, ale przed wszystkim zdrową formą spędzania wolnego czasu.

Refleksomierz jest także nowoczesną i bardzo modną atrakcją dla pikników plenerowych, kinderbali, w salach zabaw, dzięki możliwości wynajmu
( refleksomierz wynajem ) lub zakupu urządzenia.

Symulator refleksu JUNIOR zasilany bezpiecznym napięciem 12V

Symulatory refleksu marki ASUZU są zasilane nieszkodliwym dla dzieci i dorosłych niskim napięciem 12V. Nieważne czy to trening czy tryb zabawy dla dzieci, urządzenie jest zawsze bezpieczne. Proste w obsłudze programy do zabawy i treningu , umożliwiają pomiar czasu reakcji.

Urządzenie może także służyć do celów medycznych. Lekarz lub rehabilitant w trybie pomiaru ma możliwość nastawić czas badania i czas podświetlenia przycisku w oczekiwaniu na reakcję badanego dziecka. Refleksomierz może posłużyć także jako narzędzie do badania koordynacji ruchowej.

Jako producent przykładamy szczególną uwagę nie tylko do jakości ale przede wszystkim do prostoty użytkowania refleksomierza czasami zwanego batakiem dla dzieci.

Specyfikacja refleksomierza / symulatora refleksu i opis modelu JUNIOR

Zabawa polega na naciśnięciu przycisku aktualnie podświetlonego. W jednym z trzech trybów gracz ma możliwość ustawienia czasu trwania zabawy, treningu lub badania jak i czasu podświetlenia przycisku.

Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu prezentującego urządzenie w trakcie zabawy i treningu.

Wymiary urządzenia:

  • szerokość: 117 cm,
  • wysokość: 145 cm,
  • długość boku: 68 cm 

Zasilanie:

  • napięcie: 12V
  • moc znamionowa: 12 Wat
  • Wyświetlacz: Dotykowy 4,3 cala

Liczba przycisków: 8 sztuk.

Zawodnik ma możliwość wyboru jednego z trzech głównych programów gry:

Tryb STANDARD:

  • należy nacisnąć jak najwięcej podświetlonych przycisków podczas trwania treningu,
  • czas gry – 60 sekund, czas podświetlenia przycisku – 1 sekunda.

Na życzenie klienta możemy zmodyfikować ustawienia trybu standardowego.

Tryb WŁASNY:

Gracz, trener lub lekarz ma możliwość samemu dokonać ustawień programu:

  • czas treningu od 30 sekund do 5 minut,
  • czas podświetlenia przycisku od 500 ms do 3 sekund.

Tryb PAMIĘCI:

Zadaniem trybu pamięci jest zwiększenie zdolności do zapamiętywania wraz z koordynacją ruchową:

  • poziom łatwy: czas treningu – 60 sekund, podświetlenie – 3 sekundy, sekwencja – 20 zdarzeń,
  • poziom średni: czas treningu – 52 sekundy, podświetlenie – 1,3 sekundy, sekwencja – 40 zdarzeń,
  • poziom łatwy: czas treningu – 54 sekundy, podświetlenie – 0,9 sekundy, sekwencja – 60 zdarzeń,
  • poziom geniusz: czas treningu – 56 sekund, podświetlenie – 0,7 sekundy, sekwencja – 80 zdarzeń.

Producent zastrzega, że wersje oprogramowania mogą nieznacznie się różnić w porównaniu z powyższym opisem, gdyż na bieżąco program jest udoskonalany na podstawie opinii użytkowników w tym dzieci, opinii lekarzy i trenerów używających refleksomierza model JUNIOR w codziennej praktyce. 

  • Model JUNIOR  posiada 2 letnią gwarancję producenta,
  • Możliwość przedłużenia gwarancji producenta do 5 lat – dodatkowa opłata: 25% wartości urządzenia.