Skip to content

Ścianka Reklamowa z Refleksomierzem

Zasada działa trenażera czasu reakcji na ściance reklamowej

Zabawa polega na naciśnięciu przycisku aktualnie podświetlonego. W jednym z trzech trybów zabawy, użytkownik ma możliwość ustawienia czasu trwania zabawy lub badania jak i czasu podświetlenia przycisku.Zapraszamy do obejrzenia krótkiego filmu prezentującego urządzenie.

Ścianka Reklamowa z przyciskami to nowość na rynku. To świetna reklama Twojej firmy oraz super zabawa, która sprawi, że reklama będzie zapamiętana na lata.

Ścianka reklamowa z lampkami to bardzo skuteczny sposób na ekspozycje reklamowanych treści. System z refleksomierzem może zostać zainstalowany na ściance o dowolnych rozmiarach. Specjalnie dla Ciebie wykonamy projekt ścianki reklamowej, która pomoże Ci wyróżnić Twoją firmę i w odpowiedni sposób wyeksponować logo oraz podkreślić promowaną usługę lub produkt. 

System refleksomierza na ściance reklamowej można zamówić w dwóch wersjach:

  • wersja 8 przyciskowa,
  • wersja 12 przyciskowa z trybem JUNIOR i SENIOR.

W wersji 12 przyciskowej użytkownik sam wybiera liczbę przycisków biorących udział w zabawie. Tryb SENIOR – zapalają się wszystkie przyciski. Tryb JUNIOR – w zabawie bierze udział 6 środkowych przycisków, boczne i górne są wyłączone. Tryb rankingowy służy do tego, aby pozwolić graczom na klasyfikację zawodników w tabeli wyników w zależności od ich czasu reakcji.

Reklama, która sama powiela się na YouTube i Facebook

Zainstalowany refleksomierz na ściance jest nowoczesną i bardzo atrakcyjną formą spędzania czasu poprzez aktywność i rywalizację, do której należy włączyć tryb rankingowy. 

Użytkownicy bardzo często robią sobie zdjęcia i nagrywają filmiki podczas rywalizacji, a następnie wrzucają je na Facebooka, YouTube i potęgują nieświadomie przekaz reklamowy zwiększając zasięgi reklamy w internecie. Nie ma lepszej rekomendacji dla urządzenia do celów marketingowych jak samoistne rozprzestrzenianie się reklamowanej treści.

Konstrukcja ścianki z lampkami jest bardzo stabilna, gdyż wykonana jest w całości ze stali. Gwarantuje to niezawodność urządzenia przez lata w porównaniu do ścianek z konstrukcjami aluminiowymi. Oferowana ścianka reklamowa pokryta jest specjalnym laminatem i przez to naklejka odporna jest na starcia i zadrapania.

Bardzo niskie zużycie energii i zasilanie bezpiecznym napięciem 12V

Podczas testów urządzenia, które były wymagane, aby refleksomierz został dopuszczony do sprzedaży na rynku Unii Europejskiej, wykazaliśmy, że urządzenie zużywa na godzinę tylko 1,2 wata energii (1000 wat kosztuje 65 groszy). Oznacza to, że przy cenie 65 groszy za 1 kWh, zapłacimy ok. 24 groszy za działanie refleksomierza, jeżeli urządzenie będzie pracowało przez cały miesiąc (30 dni) po 10 godzin dziennie.

Refleksomierz zainstalowany na ściance z przyciskami zasilany jest  nieszkodliwym dla ludzi niskim napięciem 12V. Nawet jak dojdzie do zalania urządzenia, przerwania przewodów, urządzenie jest zawsze bezpieczne.

Jako producent przykładamy szczególną uwagę nie tylko do jakości i trwałości wykonania ścianki reklamowej, ale przede wszystkim do prostoty użytkowania zainstalowanego na niej refleksomierza

Dane techniczne i opis funkcji programu

Wymiary urządzenia:

  • szerokość: maksymalnie 200 cm,
  • wysokość: maksymalnie 200 cm,
  • długość boku: 12 cm

Zasilanie:

  • napięcie: 12V
  • moc znamionowa: 12 Wat
  • Wyświetlacz: Dotykowy 4,3 cala

Liczba przycisków w zależności od wybranego modelu 8 lub 12 sztuk. Gracz ma możliwość wyboru jednego z trzech głównych programów gry:

Tryb STANDARD:

  • należy nacisnąć jak najwięcej podświetlonych przycisków podczas trwania zabawy,
  • czas gry – 60 sekund, czas podświetlenia przycisku – 1 sekunda.

Na życzenie klienta możemy zmodyfikować ustawienia trybu standardowego.

Tryb WŁASNY:

Gracz ma możliwość samemu dokonać ustawień programu:

  • czas treningu od 30 sekund do 5 minut,
  • czas podświetlenia przycisku od 500 ms do 3 sekund.

Tryb PAMIĘCI:

Zadaniem trybu pamięci jest zwiększenie zdolności do zapamiętywania wraz z koordynacją ruchową:

  • poziom łatwy: czas treningu – 60 sekund, podświetlenie – 3 sekundy, sekwencja – 20 zdarzeń,
  • poziom średni: czas treningu – 52 sekundy, podświetlenie – 1,3 sekundy, sekwencja – 40 zdarzeń,
  • poziom łatwy: czas treningu – 54 sekundy, podświetlenie – 0,9 sekundy, sekwencja – 60 zdarzeń,
  • poziom geniusz: czas treningu – 56 sekund, podświetlenie – 0,7 sekundy, sekwencja – 80 zdarzeń.

Producent zastrzega, że wersje oprogramowania mogą nieznacznie się różnić w porównaniu z powyższym opisem, gdyż na bieżąco program jest udoskonalany na podstawie opinii użytkowników w tym dzieci, opinii lekarzy i trenerów.